.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفود سامانه سرد بارشی از روز جمعه در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از پنج‌شنبه شب به‌ ویژه روز جمعه با نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم شاهد بارندگی از سمت غرب مازندران باشیم که به مرکز و شرق استان گسترش می‌یابد.

به گزارش شمال نیوز:احمد اسدی اظهار کرد: روز سه‌شنبه 25 آبان ماه هرچند در مازندران به‌ویژه مناطق ساحلی گاهاً آسمان استان نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با مه رقیق بوده اما بارش خاصی اتفاق نیفتاد.

وی بیان کرد: بیشینه دمای روز گذشته مربوط به ارتفاعات کجور با 21 و آلاشت 19 درجه سانتی‌گراد و کمینه دما نیز از بلده با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: دمای هوای ساری نیز در این مدت بین حداکثر 18 و حداقل 10 درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

اسدی با بیان اینکه شب گذشته بارش‌های پراکنده به‌ویژه در غرب مازندران اتفاق افتاد که مقدار آن زیاد نبود، اضافه کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز پنج‌شنبه جو نسبتاً پایداری را انتظار داریم و مناطق ساحلی استان گاهاً مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از پنج‌شنبه شب به‌ویژه روز جمعه با نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم شاهد بارندگی از سمت غرب مازندران باشیم که به مرکز و شرق استان گسترش می‌یابد و همچنین دمای هوا نیز با روند کاهشی روبه‌رو می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده با تقویت جریانات سرد بر روی سواحل جنوبی دریای خزر انتظار داریم علاوه بر تداوم بارش شاهد کاهش محسوس دما و وزش باد در استان باشیم که بارش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان به‌صورت برف خواهد بود.

اسدی یادآور شد: از روز جمعه مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان به‌صورت مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه روز جمعه و هفته آینده سرد خواهد شد کشاورزان به‌ویژه باغداران در برداشت محصولات باغی خود تسریع کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران تا روز پنج‌شنبه عمدتاً موج کوتاه از روز جمعه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.